3 Ocak 2009 Cumartesi

3 Takım Hazır!


Aslan Ligi'nin kuruluş senesinde oynayacak takımlar yavaş yavaş belli olmaya başladı. İşte takımlar ve oyuncular:

Parçalı:
Hakan Niğdeli(K)
Koray Deniz
Ali Can Yardım
Hayri Bakioğlu
Berk Yüksel
Deniz Aslan
Osman Pekpostalcı

Aslantepe:
Ozan Can Şişman(K)
Okan Kaya
Okan Yücel
Yiğitcan Öztürk
Çağrı Cabioğlu
Birkan Süzen
Burak Eren Yılmaz

Eski Açık:
Görkem Türk(K)
Emre Özfatura
Eren Alptekin
Ogeday Candaş
Batuğhan Candaş
Ercan Gündoğan
Gökhan Murtezaoğlu
Halil Efe Uzuner

6 yorum:

  1. Bence bu takım halil efeyi barındırdığı sürece başarılı olamaz. Böyle bir futbol anlayışı günümüzde kalmadı. Halil kendine çeki düzen vermediği müddetçe o formayı haketmez.

    YanıtlaSil
  2. halil efe bu takmıda yedek kalıcak adam diil.. görkem den ne koy olur ne kasaba

    YanıtlaSil
  3. halilcim takım meselelerimizi kamuya açma

    YanıtlaSil
  4. ben yazmadım. smdi goruorm sen soledin de baktım

    YanıtlaSil
  5. Kamuoyuna Duyuru:
    Aslantepe takımı 16.01.2009 tarihinde Yiğit Sarıkaya adlı oyuncuyla anlaşarak bonservis bedeli ödemeden transferini gerçekleştirmiştir.
    Aslantepe Yönetim Kurulu
    Kaptan : Ozan Can Şişman

    YanıtlaSil
  6. Son dakika: Transferin hızlı takımı Aslantepe, transferin son gününde milli stoper Servet Çetin'in varisi Semih Baş ile sözleşme imzaladı. Semih'e yeni takiminda başarılar diliyoruz.

    YanıtlaSil